In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode cq bedenktijd' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, waarbij de klant zelf de portokosten voor het terugsturen dient te betalen.

Wordt een bestelling aan de deur reeds geweigerd, dan worden te allen tijde alle door ons gemaakte (verzend)kosten in rekening gebracht. Wanneer u zich heeft bedacht over een via onze site gedane bestelling en u wenst de goederen te retourneren, doe dit dan direct na ontvangst. Omdat verzending altijd voor rekening en risico van de verzender geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn (onvoldoende gefrankeerde post wordt reeds door PostNL geweigerd).

Wanneer de teruggezonden goederen compleet, in originele/onbeschadigde verpakking en ongebruikt zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag (dit is zonder de verzend kosten) zo spoedig mogelijk (doch uiterlijk binnen 30 dagen) terug op uw rekening. Voeg voor een snelle afwikkeling dan ook altijd een kopie van de aankoopfactuur/bevestigingsmail bij met de vermelding 'annulering' en uw bank- of girorekeningnummer.

U stuurt het pakket retour naar: www.bestelhiersnel.nl | Dijksterhuisstraat 2a, 5013 BG te Tilburg, Nederland

Welke producten kunnen er niet geretourneerd of geruild worden?

Alle geopende en/of gebruikte producten en producten waarvan de originele verpakking ontbreekt, kunnen nimmer worden geretourneerd. Het product moet namelijk in verkoopbare staat verkeren. Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt er geen nieuw artikel opgestuurd. Wilt u het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.

Is uw product defect of beschadigd?

Meld een retourzending altijd vooraf bij ons aan via info@bestelhiersnel.nl. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer en geef een duidelijke omschrijving van de reden. Wij nemen uw retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u naar een gepaste oplossing. Indien van toepassing versturen wij u een retourformulier welke u dient in te vullen en bij te voegen bij het te retourneren product(en). Is uw product defect en heeft u recht op garantie en is dit product niet meer leverbaar, dan zullen wij een passende oplossing zoeken. Wij zullen dan een vergelijkbaar product aanbieden. Indien dat niet mogelijk is, zal het restbedrag worden uitgekeerd in de vorm van een product.

Annuleren

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op via info@bestelhiersnel.nl. Het annuleren van bestellingen kan alleen als de bestelling nog niet is verzonden.

Klantenservice

U kunt onze klantenservice op een tweetal manieren bereiken: tijdens kantooruren via telefoonnummer 013-2032076 of via e-mail info@bestelhiersnel.nl